Alhamdulillah...

Thursday, May 5, 2011 at 3:29 AM
YEAAHHH!! Akhirnyaa..*excited habess..haha. Setelah bertungkus lumus hampir separuh hari berjaya jugak aku ciapkan benda alah a.k.a blog ni..hahaha!. Engt kan susah. Tapi xdela susah sangat pn..hehe..=P *perasan. Ni msti korang akan cakap "Eleh dapat ciapkan dalam masa separuh hari pun nak cakap ke setakat nak buat blog xsmpai 15 minit pn boleh ciap laa ". Takpe2 aku dah tau dah. Korang xckap pun aku dah tau..-.-'.Tapi kalau stakat create mmg la 15 minit xsampai. Aku create account ni pun xsampai 5 minit kot. Haha. Tapi yg part nak bagi 'sedak ngelih' tu la take time tu. Yela, nak cari layout yang sedap mata memandang lagi, nak tambah tu lagi, nak tambah ni lagi. Makan masa tuu. Plus, aku dah la 'innocent' lagi bab2 blog ni. HAHA! .1st time weyh biasa la kan?..=D

Okay. Nape aku excited sgt?? Nak tau? Meh cni nak citer sket. Actually aku lama dah nak ade blog sndirian berhad ni cuma tak terbuat je. Kenape? Sbbnya lelaki bernama 'komitMEN' punya pasal. Sebab dye la aku xbwt blog selama ni. haha. Okay takde kaitan ngn lelaki pn tu. Komitmen tu perkataan ye kawan2 atau dalam bhsa omputihnya 'commitment'. xde kaitan dengan commit suicide ke pe benda lagi ye. Tade2 *pe yg aku duk ngarut nih. Back to the topic. Okay knape aku cakap komitmen, sebab dulu aku rase klau aku bwt pun bknnya aku dapat bagi sepenuh komitmen kt blog ni pn. Nanti buat2 xde post pape xde guna jugak kan?.


Tapi skrang baru terbukak pintu hati nak buat. Xtau la knape. Mgkin disebabkan mr. komitMen dah datang menyapa atau mungkin disebabkan kebosanan yang hyper melampau duk kat rumah ni kot..haha. Jadi dengan terbina dan terhasilnya benda ni. Dapat la jugak aku menghabiskan masa aku seharian kat rumah ni dengan benda yang lebih berfaedah..*berfaedah ke?..=D. Lagipun ade la jugak medium untuk aku mencoret@menconteng something di samping mengasah bakat terpendam dan skill penulisan yang dah lama berkarat ni..HAHA!

Memandangkan ni baru 1st entry. So xnak membebel panjang2. Ckup la tu untuk intro..haha.


Excited2!!..haha..=D
till then..byee!!

p/s: eh..hari ni 05/05/11 ea?..nice date..=) 

0 comments

| Along My Way | | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com