Berharap~

Tuesday, May 24, 2011 at 10:58 PM
Ollaa!
agak lama rsenya tak menulis disini
bukan taknak tapi....
tak berkesempatan
busy?
agak laa
malam ni free
so nak conteng sket
Well, minggu ni aku bley isytiharkan
sebagai
Minggu UPU
kenape?
sebab semua budak asasi & matrik
tengah busy nak update UPU
mase ade seminggu ni jep
20/05/11-26/05/11
nak tentukan hala tuju masing2
time degree
nak pursue study in which field
SO
smlm aku dh update upu
at last
setelah berhari-hari
pening duk pkir nak letak ape
memang
perkara yang agk ssh
bila deal bnda berkaitan mase depan ni
masa depan beb!
silap langkah
no turning back
so dengan hati yang cekal
aku penuhkan jgk
8 pilihan keramat tu
haha
apa aku letak?
nak tau ke?
aku letak course related to petroleum 
dan seangkatan dgnnya
harap2 aku telah membuat pilihan yang tepat
hanya mampu berserah
sesungguhnya kita hanya mampu merancang
 Allah yang menentukannya

see then, bye!

Mood : Berharap + Menunggu berita drp pakcik UiTM..


0 comments

| Along My Way | | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com